Sunday, May 25, 2008

CENDAWAN TIRAM KINI DI UTARA

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Setelah sekian lama..akhirnya berjaya juga saya mewujudkan blog ini. Dan setelah sekian lama dan menghadapi pelbagai dugaan..akhirnya berjaya juga saya mendirikan sebuah perniagaan berasaskan cendawan..
3 bulan saya mengambil masa mengkaji, mengumpul dan mencari pembekal2 bahan mentah sekitar parit buntar, perak..alhamdulillah sekarang saya gembira melihat beg media keluaran pertama tumbuh misselium dengan sihat walafiat...

Salam perkenalan saya ucapkan kepada semua pelayar blog ini....terlebih dahulu biarlah saya perkenalkan diri...
Nama : Mohd Daud bin Dahalan.
Umur : 35 Tahun
Asal : Parit Buntar Perak
Pekerjaan dahulu : Operator Pengeluaran
Pekerjaan Sekarang : Pengusaha tanaman cendawan sepenuh masa

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada beberapa pengusaha cendawan : Tunas alam , Fatisha , Norhafiza (kuala kurau ) dan semua rakan bicarajutawan yang banyak memberi maklumbalas kepada saya..

Terima Kasih..

2 comments:

CENDAWAN BEST said...

semusim brapa bongkah bro

Anjung said...

bolehtak tlg contact saya.

email: nuzaihanaras@gmail.com